Quick post :-)

Thursday, January 03, 2013

CZ: Mám toho teď hodně - zkouškové (aaaaaa!!!!), takže nestíhám psát na blog. Doufám, že vy všecko zvládáte a užíváte si slev (ano přiznávám - i já už jsem si něco koupila O:-)).
Dnešní post je jen o pár fotkách z instagramu za poslední týden.
Mějte se famfárově :-*
EN: I'm very busy these days (exams!!!) to write on my blog (sorry!). I hope you're handling everything well and that you're enjoying New Year's sales (ok ok I admit I bought something as well O:-)).
So today's post is just about few pictures from instragram.
Stay cool :-*

CZ: byla jsem v Ikei (jeeej!!!)
přišla mi nová peněženka / novoroční ohňostroj z Pražského hradu
EN: I visited Ikea (yeey)
new wallet arrived / New Year's Eve's fireworks (which I watched from Prague Castle)
CZ: můj úžasný narozeninový dort / s mým bráškou
EN: My amazing birthday cake / with my little brother

You Might Also Like

9 comments

  1. Izba na prvej fotke je úplne dokonale zariadená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, to je Ikea ;-) miluju ji!! O:-)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Moc pěkné fotky! Ať se ti během zkouškového zadaří. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Ahoj, som na tvojom blogu prvý krát, ale veľmi sa mi tu páči :)
    Btw, pekná peňaženka a ta torta vypadá super a držím palce so skúškami, tiež s nimi práve bojujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc :-) to jsem ráda, že se Ti tu líbí :-) a přeju taky hodně štěstí se zkouškama :)

      Delete
  4. hey, i really like your blog :)
    you want to follow eacht other via gfc an bloglovin ?
    i would be happy :)

    love greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥