Dance

Thursday, March 03, 2011

CZ: Rozhodla jsem se, že na svůj blog musím dát nějaký příspěvěk ohledně tance - protože je to jedna z lásek mého života :-)
Tančím už od první třídy a ještě pořád mě to nepřestalo bavit :-D Dokonce pořád chodím do té samé ZUŠKY. Mám to tam ráda, protože ty holky, s kterýma tančím mi moc přirostly k srdci.
A co je pro mně tanec? Je to zároveň relaxace - můžu na všechno zapomenout (teda samozřejmě ne na kroky choreografie :D) a hodit to za hlavu, ale zároveň je to děsná dřina. A já zrovna jsem ten typ ,,tanečnice", která musí opravdu dřít, aby byla aspoň trošku tak dobrá jako ostatní :)) Někdy mě to pěkně štve, ale pak si řeknu, že když se mi už KONEČNĚ nějaký ten prvek podaří zatančit správně - můžu si říct, že za tu píli a snahu a dřinu to fakt stálo. A navíc mě to baví.
Navíc miluju na tanci, že se jím dá hrozně moc vyjádřit (proto taky chodím na scénický tanec) - od emocí až po určitý příběh. Ale zase choreografiemi, které jsou "jen tak pro radost" taky určitě nepohrdnu :)
A teď se můžete podívat na nějaké fotky z mého tanečního vystoupení. Pak následují jen nějaké další taneční fotky, které jsem našla na internetu a líbily se mi.

EN: I decided to write some article about dance to my blog, because it's one of my loves of my life.
So I've been dancing from first grade (so I was 6 when I started) and I still like it. I'm actually still going to the same dance school :D I really like going there because I love girls who are going there with me.
And what is dance for me? It's a relaxation - I can forget everything (not my steps of course :D) but it's also a big work out. And I am that type of dancer who has to try a lot to be at least bit as good as the other dancers in my dance group. Sometimes I am mad about it but when I finally do some dance step good, I can say that it was worth hard work. And I love it of course :D
And other thing what I love about dance is that I can express something - from emotion to some story. But I also like choreographys "just for fun" of course :)))
And now I'm attaching some photos of my dance group :) and than there are some photos of dancers which I found on the internet.

A tady nějaké fotky z internetu /Here are some photos from internet


a tady je pár dobrých choreografíí z youtubu /Now some of really good choreographies and dancers on youtube ;)

You Might Also Like

1 comments

  1. Mas velmi pekny blog a rada sa stanem tvojim prvym followerom... :)

    ps budem rada ak nakuknes aj ku mne :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥