Vienna - Day 3

Monday, October 15, 2012

CZ: Poslední článek o Vídni. Píšu ho s hrozně velkým zpožděním a ještě mám další zásobu nápadů na články, ale prostě a jednoduše nemám čas. Kéž by můj program nebyl tak nabitý! :-)
EN: My last article about Vienna. I'm writting it superlate and I also have a tuns of ideas for new posts but I just don't have time. I wish I didn't have so busy schedule! :-)


CZ: Ráno jsme opět jeli U-Bahnem na Stephansplatz a šli jsme po Kärtner Straße a já se rozhodla si dát makronek, který jsem viděla předchozí den. Mňam mňam!!!
EN: In the morning we took U-Bahn and went to Stephansplatzs again. Then we walk down the Kärtner Straße and I bought a macaron I saw the day before. Yammy yammy!!!


CZ: Pak jsme šli směrem k Hofburgu a cestou jsme narazili na fontánu u Albertiny (což je muzeum) - nezbyl ale čas jít dovnitř.
EN: Then we went towards Hofburg and on our way we saw a fountain by Albertina museum - but we didn't have time to visit the museum.







CZ: Samozřejmě jsme se také stavili u Parlamentu a poté i u Radnice. Obě budovy jsou nádherné! Pak už jsme se jen procházeli a nešli jsme za ničím určitým. Poslední vzpomínkou na Vídeň asi bude pouliční žonglér, kterému jsem i šla přispět nějakým tím drobáskem :-D
EN: We saw a Parliament of course and the Town hall as well. Both building are so pretty! After that we just walked and walked and walked. My last memory of Vienna will probably be a street artist whom I even gave some penny :-D
                                       

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥