Instaweek

Wednesday, December 26, 2012


CZ: Zábava v práci
EN: Fun at work
CZ: Chilli con carne of maminky / přání k Vánocům
Vánoční světýlka u mě v pokoji / při úklidu jsem našla céčka :-D
EN: Chilli con carne from my mom / Merry Christmas
Christmas lights in my room / I found these c's when I was tidying my room haha :-D
CZ: pekla jsem marokánky (moje nejoblíbenější cukroví)
EN: baking my most favourite Christmas sweets
CZ: cukroví / stromek a dárky na Štědrý den
můj Vánoční outfit / nový diář, který jsem našla pod stromečkem
EN: Christmas sweets / Christmas Tree and presents on the Christmas Eve
my Christmas outfit / my new diary which I found underneath the Christmas Tree
CZ: náš vánočně vyzdobený byt
EN: our "Christmasdecorated" flat
CZ: všichni tři sourozenci u dárků / můj malý bráška Davídek ví, jak se ksichtit :-D / Davídek a Štědrovečerní večeře
já na Štědrý večer / Davídek a jeho nový notebook / já s maminkou
EN: all 3 by Christmas presents / my little brother David knows how to make funny faces / David enjoying his Christmas Eve's meal
me on the Christmas Eve / David playing with his new laptop / me and my mom
CZ: horké maliny se zmrzlinou - mňaaaam! / Sám doma k Vánocům prostě patří! / Prázdniny v Římě - miluju Audrey
EN: hot rabsberries with ice-cream - yammy! / Home alone just belongs to Christmas / Roman Holiday - I love Audrey

You Might Also Like

1 comments

  1. naháníš mi chut na marokánky! :P taky je miluju :)

    Budu ráda, když se koukneš na můj začínající blog :) -> http://triangleandinfinity.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥