Instagram

Sunday, June 30, 2013


CZ: Tak jsem se konečně dostala taky k blogu :-) mám toho teď hodně, protože balím a zařizuju, ale taky marodím (hrozila mi operace slepého střeva, ale vše už je ok :-) - díky Bohu! <3).
Kdo sleduje facebook mého blogu už asi ví, kam se to vlastně na léto chystám - pro ty, kteří ještě neví - jedu do Států a už se nemůžu dočkat!!! Odlétám už v úterý, takže je to za rohem. Naštěstí mám většinu věcí sbalených - vlastně ani nevím, co budu zítra dělat haha :-D
Nicméně se nebojte - určitě se z Ameriky ozvu. Prozatím mám pro vás takovou malou koláž z mého instagramu.
Mějte se krásně - a hlavně si užijte lééééto! Juchů :-)
PS: Google Reader končí, takže mě můžete sledovat na bloglovin nebo facebooku.

EN: So I finally managed to write some post haha :-) I'm pretty busy these days - I'm packing and arranging everything cause as you know - I'm leaving. (I was also sick but thanks to God I'm ok now <3) Those who follow me on facebook probably know where I am going - for those who have no clue - I'm going to the States! And I absolutely cannot wait! YAY! :-) I'm leaving this Tuesday so it's really close. Fortunatelly I'm almost done packing - I actually don't know what to do tomorrow :-D
Anyways - don't worry - I will keep you posted about my trip. Until then I have an instagram post for you :-)
So have a great holiday and stay awesome :-*
PS: Google Reader is shutting down so you can follow me on bloglovin or facebook (or both haha ;-))
READ MORE ->

 Jo to je moje balení :-D :-P / My packing haha :-D
 Mňam mňam / Yummy!
Taky máte někdy nutkání fotit "selfies"? :-P/ Am I the only one who's tempted to take pictures of herself? :-P
Bůh je nej <3 / God is the best!

You Might Also Like

4 comments

  1. Tak to máš vážně super! Hned bych jela. A já vždycky balím tak týden dopředu, protože bych doma nechala asi milion věcí:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja si dycky napisu seznam veci, co si chci vzit a pak podle nej jedu :-)

      Delete
  2. Víš co? ZÁVIST!! :D pořádně si to tam užij :) a pozdravuj Ameriku ode mě ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥