#Selfies

Sunday, December 08, 2013

CZ: Očividně se dost nudím hehe. Taky si myslíte, že je focením "selfies" posedlej jen úplnej blázen? Obávám se, že si teď o mně asi všichni myslíte, jakej to jsem narcista. Hihi. Ups :-D
Nicméně - omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nenapsala - byla jsem dost zaneprázdněná :-/
Doufám, že si užíváte krásnej prosinec a pěkně nakupujete dárečky (mně už se podařilo koupit jeden! Oujé! #pokrok)
XoXo
EN: I'm clearly bored haha. Taking selfies is such a flaw don't you think? I'm afraid I look like such a narcissist now!
Anyway - sorry I haven't posted anything for so long! I was pretty busy.
Hope you're enjoying lovely December and buying presents (I managed to buy one so far! #Progress)
XoXo


You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥