Hello There

Sunday, December 14, 2014

CZ: Jak už jsem psala na mém facebooku, mám pro vás konečně taky nějaké fotky outfitu! Hip hip hurá! :-) Sice jsou už docela staré (jsou z listopadu), ale lepší pozdě než nikdy, že?! :-)
Měla jsem na sobě svůj nový kabát z Camaieu, který jsem si nejvíc zamilovala, džíny s vysokým pasem, které jsou neuvěřitelně pohodlné, boty z amerického Targetu, které nosím pořád a i když nejsou kožené, pořád kupodivu drží! Šála je samozřejmostí v chladném počasí a místo čepice jsem zvolila novou čelenku z H&M.
Co rádi nosíte vy na podzim/v zimě?
EN: As I stated on my facebook some time ago, I finally have pictures of my outfit for you guys! Hurray! I admit they're quite old (they're from November) but better late than never, am I right?! :-)
I was wearing my new coat from Camaieu that I totally fell in love with, high-waisted jeans that are surprisingly comfy, shoes from american Target that I keep wearing and wearing and they are still just like a new pair! Warm scarf is a necessity in our cold weather and I wore this new headband from H&M instead of a hat.
What do you like to wear during fall/winter season?

Coat - Camaieu / Jeans - who knows :D / shoes - Target / Scarf and headband - H&M


You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥