Shopping center

Tuesday, February 03, 2015

 
EN: A while back I took these pictures with my friend Klara from KamilaKlara blog :-) I will definitely show you pictures of her too! But first things first :-)
I was wearing my favorite sweater from New Yorker (yeah I know! a surprise since they don't really have things THAT cute over there! :D), my jeans from America that I absolutely adore because they are super comfy and a basic T-shirt that is a total essential for every girl's closet! And my "something like biker boots" from American Target that actually aren't leather but still keep their shape even though I've been practically wearing them non-stop!
So yup. that's it!
PS: Hope I won't scare you with my last picture(s)! :D I do like making crazy faces!

CZ: Před nějakou dobou jsem nafotila tyhle fotky s Klárou z KamilaKlara blogu :-) Určitě vám ukážu i fotky Klárky, ale pěkně popořádku! :-)
Měla jsem na sobě můj oblíbený svetr z New Yorkeru (já vím! Docela překvápko, pač tam prostě až TAK hezký věci nemaj! :D sorry no - můj názor O:)), moje džíny (píše se to tak? :D) z USA, který miluju, protože jsou nejvíc pohodlný a jednoduché bílé tričko, které je podle mě základ každého šatníku! Jo a "něco jako biker boots" z amerického Targetu, který i když nejsou kožený kupodivu pořád drží svůj tvar i přesto, že je vlastně nosím pořád!
A toť vše :-)
PS: Doufám, že vás nevyděsí poslední fotka(y) :D Občas mám náladu na bláznivé ksichtíky ;-)


You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥