Aiming for minimalistic

Wednesday, January 27, 2016

EN: I went shopping the other day and this is what I ended up with: an orange oversized turtle neck and a pair of black pants (that I've been planning on buying for as long as I can remember!). Both of these pieces are from H&M (I paid $32 in total) and I simply had to wear them the next day! What do you guys think? I'm trying to aim for more minimalistic looks but I think this is more into 80's fashion :-D #oops
Also I've been loving my shorter hair lately. I thought I was gonna start regretting my decision to cut it but I'm actually doing quite the opposite! YES! I guess I haven't shared a pic of my short hair here on my blog yet but if you're following me on instagram, you must know about it already!
PS: check out my latest video on youtube! (If you scroll all the way down, you can see it!)

CZ: Byla jsem tuhle nakupovat a skončila jsem s oranžovým, oversized rolákem a černýma kalhotama (který jsem sháněla asi věčnost!). Oba kousky jsou z H&Mka (dohromady jsem za ně zaplatila $32) a samozřejmě jsem si je vzala na sebe hned další den :-P!
Co si o nich myslíte? Snažím se teď nosit víc minimalistické a jednoduché věci, ale mám takový tušení, že je tenhle outfit spíš takovým "throwbackem" do 80. let :-D #ups
Jo a taky se mi začínají víc a víc líbit moje krátký (kratší) vlasy! Myslela jsem si, že budu svého rozhodnutí je ostříhat litovat, ale je to spíš naopak! Jupí! Tady na blogu jsem vlastně ještě nesdílela fotky s krátkýma vlasama, ale jestli mě sledujete na instagramu, už jste to určitě zjistili!
PS: Na konci článku se můžete podívat na mé nové video!

Selfie with my friends!

You Might Also Like

2 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥