Tutti Frutti Ice-Cream

Wednesday, September 07, 2016

EN: Hello folks! September is here and it is warmer than ever! (Ok maybe not yesterday but the forecast is promising for the upcoming days!) And so I think this post works - because it is filled with ICE-CREAM!
When I went to Brno back in July (oh yes, still have tons of photos to show you :-D), me and my friend Anna stopped by at Tutti Frutti ice-cream truck at Zelný trh square. They have vegan ice-cream (I think :-D) and it's delicious! And because it has been so long, I don't even remember which flavor I got! Forgive me! O:-)
It was a lovely sunny day though and we were just strolling down the streets, taking pictures - you know, the perfect vacation! I am not a fan of nature really, hiking is not my thing haha but bring me to a city and I will walk and explore and will enjoy every second of it!
What about you guys? Are you more of nature or city people?
And that's it for today! Have a great rest of the week and for those who started school - good luck! You can do it!
CZ: Zdravím vás! Září je tu a je snad nejteplejší za posledních pár let! (Dobře, včera zrovna moc teplo nebylo, ale předpověď na následující dny je vskutku slibná!) No a to se mi hodí do karet, protože dnešní článek bude o ZMRZLINĚ!
Když jsem byla v červenci navštívit Brno (jo, pořád mám ještě plno fotek, co vám chci ukázat :-D), zastavily jsme se s Aničkou na zmrzlinu v Tutti Frutti zmrzlinovém stánku na Zelném trhu! A řeknu vám, to byla dobrota! Sice si už nepamatuju, jakou jsem si dala příchuť (ups :-D), vím ale, že tahle veganská zmrzlina jednoduše stojí za to!
No byl to krásný slunečný den a my jsme se procházely a fotily fotky - prostě taková ideální dovolená! Na přírodu mě moc neužije, nějaké túry fakt nejsou mým šálkem kávy :-D ale když mě postavíte do města, budu se procházet a objevovat jeho zákoutí a užiju se každou sekundu!
Jak jste na tom vy? Jste spíše na přírodu nebo město?
Každopádně si moc užijte zbytek týdne a těm, co už začali školu přeju hodně zdaru!
I have completely NO idea what I was doing here but one thing was for sure - that guy just wanted to be in the photo with me (maybe he thought I was a movie star, I look like one, don't I? :P) / Nemám ponětí, co jsem tady dělala, ale jedno je jisté - ten chlápek se se mnou chtěl vyfotit (asi si myslel, že jsem filmová hvězda či co - ale chápu to, přeci jen jako celebrita vypadám, ne?! :-P)

You Might Also Like

1 comments

  1. Naprosto překrásné fotky! A díky za tip, na zmrzku musím zajít, až tam někdy budu :)

    http://marketafrank.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥