Fall Fashion Inspiration

Wednesday, October 19, 2016

EN: There is never enough of fashion inspiration, don't you think? So I am happy to show you a few fall outfits I pinned on my pinterest. They are mostly minimalistic and simple but that means it will be easier to re-create them! There is not a lot of color involved either but again - that way it is easier to get inspired. Ok yeah, maybe I just like plain "boring" outfits, deal with it! :-D
What are your staples for fall and what are some new things you fell in love with? I love beanies, they are my go-to (and not just when it's a bad hair day :P) and something new I started liking is a bomber jacket! I would've never thought this sportsy piece will be my favorite!
CZ: Módní inspirace není nikdy dost, nemyslíte? Proto vám bych vám dneska chtěla ukázat pár outfitů, které jsem si uložila na mém pinterestu. Jsou většinou dosti minimalistické a jednoduché, ale tím pádem bude jednodušší je "napodobit". Taky nečekejte moc barev - což opět pomůže v inspiraci. No dobře - prostě se mi nejvíc líbí jednoduché "nudné" outfity a vám nezbývá nic jiného než se s tím smířit! :-)
Ráda bych se vás ale zeptala, co je vaším oblíbencem, když přijde na podzimní módu a co je naopak novinka, do které jste se zamilovali? Já miluji čepice, nosím je snad denně (tedy nejen když mám zrovna "bad hair day" :-P) a novinkou je u mě určitě bomber jacket, kterou bych nikdy nevěřila, že si oblíbím!
EN: I would also like to show you two blogs that I think are worth mentioning! They are super inspiring and look real professional! 
First is Mija's blog! She started her blog back in 2011 and I have been following her on instagram for a while and now I am falling in love with her blog posts! She is originally from Munich (I think) but is LA based now! Definitely check this chick out!
Then we have TeethAreJade blog! This is a blog of two twins Nisi and Desi who started it in 2008. Besides their beautiful faces and their lovely style, I am really into their editoral-looking posts!
CZ: Ráda bych se s vámi taky podělila o dva blogy, které stojí za zmínku! Jsou úžasně inspirující a opravdu profesionální!
Jako první bych zmínila blog Mijy. Založen byl v roce 2011 a upřímně jsem nejdříve Miju sledovala jen na instagramu, ale teď jsem si zamilovala i její články na blogu! Pochází (myslím) z Mnichova, ale momentálně bydlí v LA! Určitě jí shlédněte!
No a pak tu máme blog TeehtAreJade, který od roku 2008 vedou dvojčata Nisi a Desi. Kromě jejich seznačního stylu a krásných tváří se mi hodně líbí editoriálový styl jejich článků!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥