Texas 2014 Part 1

Wednesday, October 29, 2014

CZ: Další set fotek z tohoto léta - tentokrát z Texasu. Omlouvám se, že tak děsně pozdě. Doufám, že se vám alespoň budou líbit!
Mějte krásný zbytek týdne :-)
EN: Another set of photos from this summer. Sorry I'm so terribly late! Hope you enjoy them though. Have a great week :-)

Tohle je ještě na cestě do San Antonia. Konkrétně Eureka Springs, Arkansas / This is on the way to San Antonio. Eureka Springs, Arkansas

A už v Texasu! / Welcome to TEXAS!
Dallas
Tyhle dva zbožňuju! Odvezli mě ze Springfieldu až do San Antonia (trvalo nám to 14 HODIN!) / Love these two! They drove me all the
way from Springfield to San Antonio (which took us 14 HOURS!)
 Tohle je už u řeky Guadalupe v Texasu / And this is by the Guadalupe river in Texas.
Moje nejzlatější americká maminka! / My sweet sweet American mom!
 Asi jste si už všimli z hlavní fotky blogu, ale změnila jsem (dosti radikálně :D) image. Bylo to absolutně spontánní rozhodnutní, které se kupodivu ukázalo jako suprové! Nečekala jsem, že mi blonďatá barva vlasů bude až tak slušet! Původně jsem si ji chtěla nechat pouhé
2-3 týdny, ale nakonec se mi zalíbila tolik, že ji ještě pořád mám (ano - je říjen! Takže jí mám už přes 2 měsíce!) / You've probably noticed my (pretty big) change of image. The decision was totally spontaneous but also very good (as I soon realized)! I didn't expect to like this blonde color that much! Originally I wanted to keep it for only 2-3 weeks but I fell in love with it so I still have it (yup - it's October!
So I have it for more than 2 months now!)
Moje milované San Antonio / My beloved San Antonio

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥