The Hales Family

Monday, April 06, 2015


EN: Today, I have just a few photos for you guys. It is from a photo shoot I did with American family that is very close to my heart. They've been here in Prague for 3 years on a mission trip and I'm beyond blessed to know them.
They asked me to take a few pictures of them so here we go:
PS: if you wanna see all of the photos, head over to my flickr.

CZ: Dneska mám pro vás jen pár fotek z focení, které jsem podnikla s rodinou, kterou mám moc ráda! Jsou to Američani, kteří tu jsou již 3 roky na misii. Neuvěřitelně mi přirostli k srdci a jsem nesmírně vděčná, že je můžu znát.
Poprosili mě, abych jim nafotila pár fotek - tady jsou:
PS: Pokud byste se chtěli podívat na všechny fotky, přejděte na můj flickr.

You Might Also Like

2 comments

  1. Neskutečně obdivuji tvůj dar zachytit detaily. Obrazně řečeno. Ty emoce, klid, pohoda a láska, které čiší z té rodiny. Třeba ta momentka na přechodu nebo děti, to přesně zachycuje tu náladu celkovou. Úžasné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkuju moc!!!! Tos mě opravdu potěšila :-))))

      Delete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥