Texas 2014 Part 3

Monday, November 10, 2014

CZ: Poslední článek s fotkami (a videi!) z Texasu! Achjo, jen když se na ně dívám, tak se mi chce zpátky!
EN: The last post with pictures (and videos!) from summer. Oh man! Just seeing these photos again makes me wanna come back!

 Byla jsem na výletě v Austinu! / I took a trip to Austin!!
Tohle vůbec není špatné místo! / Not a bad place!
Nejlepší citronádu v Austinu měli tady! A ještě k tomu byl chlápek, co jí prodával nejvíc vtipný! / The best lemonade in Austin! And the guy who was selling it was so funny!
Kdo by nezastavil a nedal si cupcake, co?! / Who wouldn't stop here to get a cupcake right?!
Grafiti park v Austinu / The graffiti park in Austin
Na cestě domů byla nádherná obloha! / The sky on the way home from Austin was stunning!
 Sešla jsem se s tohle úžasnou holkou! Poznala jsem ji vlastně v Německu, když zrovna končila DTS (Discipleship Training School) ve YWAM (Youth With a Mission). Už se mi po ní stýská! / Met up with this amazing girl! I actually met her in Germany when she was graduating from YWAM'S (Youth With a Mission) DTS (Discipleship Training School). I miss her now!
A v české restauraci Little Gretel v Boerne jsem si dala řízek s bramborovým salátem!!! / And I had authentical Czech meal in Czech place Little Gretel!!!
 Šla jsem na procházku do centra San Antonia a dívejte CO JSEM NAŠLA! Auto z filmu Zpátky do budoucnosti! / Went downtown San Antonio and LOOK WHAT I FOUND! The Back to the Future car!
Nádherný "Riverwalk" v San Antoniu! / Beautiful San Antonio rivewalk!
 Samozřejmě jsem se podívala i do zábavního parku "Six Flags Fiesta Texas"! Už je z toho tradice! / And of course I had to pay a visit to Six Flags Fiesta Texas! It's a tradition now!
A na cestě domů :( Nechtělo se mi!And on my way home :( Sad sad SAD day!
Poslední fotka z letadla. / One last picture from the plane


CZ: Kdybych měla tohle léto zhodnotit, tak bych určitě řekla, že bylo úžasné! Asi ne lepší než ta předchozí, ale horší také ne! Každé léto má prostě vždy něco do sebe!
Mám obrovské štěstí, protože jsem už v Americe mohla být potřetí a čím dál tím víc si uvědomuji, jak moc mě to tam táhne a jak bych se tam opravdu jednou chtěla přestěhovat.
Věřím, že mi tenhle sen Bůh vložil do srdce a že mi ho jednou splní!
Máte taky nějaký takový sen?
EN: This summer was definitely amazing, not better than the other summers but not worse either - each summer has its perks.
I'm so incredibly lucky because I've had the chance to travel to the States 3 times so far! And every time I'm there the passion for this country grows and I realize more and more how much I really do wanna move there one day!
I believe God had put this dream into my heart and I trust Him that He's going to make it happen!

Do you have a dream big like this too?

You Might Also Like

2 comments

  1. krasne fotky! zavist, rada bych se tam tez podivala:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu,ktery konci uz za par dni. Budu rada kdyz se pridas:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    ReplyDelete

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥