Wedding

Tuesday, November 18, 2014

CZ: Jo já vím, pořád sem dávám jen fotky ostatních, ale přeci neříkejte, že se vám nelíbí :D :P Mně totiž jo! Fotografování mám fakt moc ráda a doufám, že vám zas tolik nevadí, že teď semka hodně dávám hlavně fotky, co fotím.
Pokud byste se chtěli podívat na vše, co fotím, určitě se podívejte na můj flickr.
No a tyhle fotky jsou ze svatby dvou mých moc dobrých přátel. Byla to pro mě čest být jejich fotografem! PS: Svatba byla už v září, takže jsou fotky docela staré. :-)
Tak pa :-*
EN: Yeah I know guys, I keep posting pictures of other people BUT don't you just love them? I mean I do! I love taking pictures and I hope it's ok with you that I post them here as well.
If you'd like to see all of my photos, make sure to check out my flickr.
Anyway - these are from a wedding of two of my very good friends. It was an honor for me to be their photographer! PS: The pictures are quite old - they are from September.
Xoxo



You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥