Food in Texas

Sunday, November 02, 2014

CZ: Jojo, přiznávám - tohle zní jako trošku trhlej název článku, ale musím se k něčemu přiznat - miluju jídlo :D Fotím ho kdykoli se naskytne příležitost :D a říkala jsem si, že by bylo zajímavé se s vámi podělit o to, co jsem vlastně v Texasu jedla :-)
EN: Yeah I admit, this sounds like a dumb kind of post but I gotta be honest - I am food lover so I just take pictures of it all the time. And I thought it might be interesting to show you what I ate in Texas.


 Moje velká láska - Chipotle (restaurace s mexickým jídlem) / The big love of my life - Chipotle!
 Už jsem vám říkala o kavárně Local Coffee? Nejlepší místo v San Antoniu! Kdybych tam bydlela, jsem tam pečená vařená! Druhá fotka je z Austinu - tamní citrónové limonádě se nic nevyrovná! Austin City Lemons! / Have I told you about this amazing coffee place called Local Coffee yet? It's the best place in San Antonio! If I lived there, I'd be there allll the time! The second picture is from Austin! The Austin City Lemons' lemonade is the best thing ever!
No to víte - Texas a jeho OBŘÍ porce :D (bylo to tady) / Well you know - Texas and its GIGANTIC portions :-D (it was at this place)
Nojo, další mexický jídlo! Tohle bylo FAKT mega dobrý! A bylo to tady / Habanero's Grill's food! SO YUMMY!
 Jo někdy jsem se snažil jíst i zdravě! :D / Yeah I tried to eat healthy! :D
 Thajský jídlo je další z mých oblíbených! Thai Lao / Thai is another favorite! Thai Lao
 Ne, nemáte mžitky před očima. Tohle opravdu je bramborový salát s řízkem a svíčková! Little Gretel je úžasné místo, když se člověku zasteskne po domově, jídlo je tu opravdu autentické! / Yes, this truly IS a Czech cuisine kind of meal. Little Gretel is amazing if you're missing home, the food here is truly authentic.
Moje americká mamka mě ráda rozmazluje! / My American mom likes to spoil me!

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your comments!
I appreciate it a LOT! ♥♥♥